Kitap Kahve ve ?

Çok güzel birkaç saat geçirdim kendimce, mutluyum, birileriyle paylaşmak istiyorum, ya da sadece yazmak, anlatmak ama kimsenin dinleyip dinlemeyeceğini umursamadan. (Çünkü o zaman işin içine estetik kaygılar girebiliyor.)

Çok güzel birkaç saat dediğime de bakmayın öyle ahım şahım hiçbir şey olmadı. Sabahın 4üydü kalktım kendime kahve yaptım, ama güzel bir kahve oldu, yeni keşfettiğim güzel müzikler varmış dinlenmeyi bekleyen, açtım onları, bir de kitabımı aldım elime… Daha ne olsun ki?

Kahve ve kitap genelde yağmurla anılır ama ben mantıklı bulmuyorum o üçlemeyi. Yağmuru izlemek ve kitap okumak 2 ayrı ana iş. İkisi aynı anda nasıl yapılabilsin? Yapılamaz. Yani bence. Hatta kitap okurken müzik dinlemek bile bi garip, illa biri ötekini bastırıyor. Müzik mesela sadece sayfa aralarında geliyor insanın kulağına ya da müziği dinlemeye başladıysam kitabı okumuyor buluyorum kendimi.

Bir de, sanırım böyle kendiliğinden mutlu anlar en ihtiyacım olduğu zamanlarda geliyor. Geçen sefer sınav stresiydi bu sefer boşluk hissi ve akıl karışıklığı… Kendi kendime çözemezsem onları da yazarım buraya…

Neyse çok uzatmak istemiyorum, güzel bir şarkı linki bırakıyorum şuraya, dinleyin.

Kodaline – All I Want

Şarkının klibi part 1 – part 2 diye ayrılmış, bence ikisini de izleyin çünkü aşırı minnoş.

Leave a Reply

