Yazım Geldi 

Hep de en olmadık zamanlarda gelir zaten. 

Saat sabah 5. Ben bugünkü 3. filmimi bitirdim. 3 filmde muhteşemdi.

Captain Fantastic, Sing Street ve Midnight in Paris.

Tamam, en baştan alıyorum.

Bugün benim için iyi bir gün değildi. Olanları ayrıntılı olarak anlatmayacağım ama duygusal anlamda çok yoruldum, duygusal anlamda yorulduğum zamanlarda yaptığım gibi fiziksel anlamda kendimi hiç yormadım; yemeklerin ve filmlerin her şeyi unutturan huzurlu kollarına bıraktım.

Tatildeymişim gibi davranıyorum ama aslında yaklaşan 3 tane finalim var.

İşte ben böyle çok da iyi değilken, büyük bir stres altındayken, birbirinden güzel 3 ayrı film izlemek beni çok mutlu etti.

Bugünün ardından kendimce 2 çıkarımda bulundum ve bunları sizinle de paylaşmak istiyorum. Belki bir gün işinize yarar.

1.si bu 3 filmi de izleyin. Captain Fantastic herkesin sevebileceği bir film, Sing Street biraz müzikle ilgiliyseniz size büyük bir ilham kaynağı olacak eminim ve Midnight in Paris ise tarih, yazarlar, ressamlar, sanat, hayalgücü ve tabi ki Paris severler için. Hatta fragmanlarına hiç bakmayın direkt açın izleyin. O kadar güvendim filmlere. 😀

2.si… 2.si çok karmaşık ya… Mesele arkadaşlar ve onların size karşı tutumları. Düzgünce konuşamadığınız, tartışırken seviyesini koruyamayan, sizi dinlemeyen, derdi konuşulanları anlamak değil de kendini üste çıkarmak olan kişilerle konuşmaya çalışarak zamanınızı boşa harcamayın. Bu sizi yormaktan başka bir işe yaramaz. Yaptıklarınızı takdir etmeyen, sürekli sorunları gören ve eleştiren insanlar sizi üzer. Her zaman alttan alan olmayın, kendinizi savunmanız gereken yeri bilin. Çünkü kendimize duyduğumuz bir saygı var sonuçta değil mi?

Pişman olacağım şeyler söylemek istemiyorum. O yüzden yazıyı burada bitiriyorum. Daha çok şey var aslında ama şimdiden garip bir yazı oldu.

Gerçi kaç kişi okuyor ki sanki? Kendi kendime konuşuyorum gibi bir yer burası.

Ama olsun ben yine de sevgili okur diye bitireceğim, eğer varsan ve yazıyı okuduysan, lütfen önerilerimi dikkate al. Yani, alır mısın? 🙂

Leave a Reply

