Zıplasam Satürn

En son 5 sene önce gittiğim köyü, açık konuşayım, sevmezdim.

SAMSUNG CSC

Çünkü ergendim, hiç arkadaşım yoktu, çok sıkılmıştım. Bu sene 5 yaş daha büyükken gidince kıymetini anladım, hatta sevdim bile diyebilirim. (Artık internet çekiyor olması mı etkiledi? Yok canım, onun hiç alakası yok.) Sevebildiğimi gördükçe de, büyüdüğümü hissettim.

Çünkü hep büyükler severdi bizde köyü.

SAMSUNG CSC

Kuşlar, ağaçlar, bin bir renkli çiçekler içinde 10 gün de olsa ciğerlerimiz iyice bi temizlenmiş oldu. Oradaki temiz ve serin havadan, yorganla uyuduğumuz gecelerden sonra İstanbul ve Ankara’nın kirli ve sıcak havası… bilemiyorum ama ayıp bence yaptıkları.

Cn0g068WcAAUZ-bCn0gxeXWIAA-ic-

Ben gökyüzünün bu kadar çok renginin olduğunu, bu kadar temiz görünebildiğini bilmiyordum. Kendi gözlerimle görmüş oldum. Gecesi de gündüzü de ayrı güzeldi, yeni biçilmiş çayırlara uzanıp saatlerce gökyüzünü izleyebilir, bulutlara anlamlar yükleyebilir ya da yıldız kümelerini bulmaya çalışabilirsiniz. (Tabi böceklerden korkmuyorsanız.)

 

 

 

Eklediğim fotoğraflarda yıldız yok, çünkü çekemedim. Ama aslında o kadar yakındılar ki, uzansam dokunacağım, zıplasam Satürndeyim gibi. Lanet olsun yıldızları öldüren ışık kirliliği!

Belki de Turgut Uyar’ın bahsettiği Göğe Bakma Durağı oralarda bi yerdi?

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

Giderken planlarımı da yanımda götürdüm, okumak, yazmak ve fotoğraf çekmek gibi şeylerdi… Jojo Moyes-Senden Sonra Ben’i bitirdim. Spoiler vermeyi reddediyorum. Ama popüler romanları artık çok gereksiz bulan biri olarak Jojo Moyes okumayı kesinlikle bırakamıyorum ve hatta tavsiye ediyorum, biraz çerez kitaplar ama arada kafa dinlemelik onlar da lazım.

Fotoğraf çekmek konusunda hedeflediğimin altında kaldım, maalesef. Çünkü hazırlanıp bugün fotoğraf çekeceğim diye dışarı çıktığım her gün bir şeyler oldu ve ben istediğim gibi fotoğraf çekemedim. Eldekilerle yetineceğiz.

 

Bu postun yazıdan çok görsel ağırlıklı olmasını istemiştim, bak gördün mü yine susamadım.

SAMSUNG CSC

Leave a Reply

